.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۶۱ دستگاه استخراج بیت کوین در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۶۱ دستگاه تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) و متعلقات آن به ارزش ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز،  سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار مخل امنیت اقتصادی و کشف تجهیزات استخراج ارز دیجیتال شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران متهمان را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در واحدهای صنعتی خود کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف ۲۶۱ ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل‌های مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

میرزایی قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.